YouTube comença a provar la detecció automàtica de productes en vídeos

YouTube ha afegit recentment moltes funcions enginyoses per millorar l'experiència de l'usuari i del creador. Recentment, vam veure a la companyia afegir un recompte de subscriptors en temps real a YouTube Studio a l'escriptori. Ara, la companyia està provant una funció per detectar i mostrar automàticament una llista de productes o productes relacionats que apareixen a vídeos.

Youtube provant detecció de productes en vídeos

Segons els informes, la companyia va provar una versió anterior de la funció el 2020. Tot i això, la durada d'aquesta prova va ser curta. A més, YouTube fins i tot va aturar les proves a mig camí. Ara, segons un actualització oficial, l'empresa està implementant la funció per a més usuaris, expandint-la a «usuaris que veuen vídeos als EUA»

En arribar a la funció, detectarà automàticament una llista de productes o productes relacionats amb un vídeo. Després de la detecció, la plataforma mostrarà els productes. «Entre els vídeos recomanats, per als espectadors que es desplacen sota el reproductor de vídeo». La companyia afegeix a més que «L'objectiu és ajudar les persones a explorar més vídeos i informació sobre aquests productes a YouTube».

D'aquesta manera, després que s'implementi la funció, tots aquells que veiem vídeos a Youtube, podrem explorar alguns productes que apareixen a vídeos dels nostres youtubers favorits, encara que els creadors no els proporcionen els enllaços. D'aquesta manera, els que veuen vídeos tindran l'oportunitat de comprar els productes directament des de YouTube, igual que els usuaris d'Instagram.

Aleshores, si entrem a veure el review d'algun telèfon mòbil o accessori, Youtube detectarà aquest producte i ens mostrarà més vídeos relacionats i la possibilitat de comprar-lo directament des del canal de vídeos per excel·lència. Quina gran idea, com no se'ls havia acudit abans !!

A partir del 22 de març, la funció es troba a la fase de prova inicial. És possible que no arribi a tots els usuaris a curt termini. Però, amb YouTube provant activament la funció als EUA, esperem un llançament global a finals d'aquest any 2021.

Això és el que s'espera de Youtube, d'aquí a final d'any, entre d'altres millores i funcions noves, que anirem veient a mesura que les vagi alliberant.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*