Leagoo es converteix en el nou patrocinador del Tottenham

Leagoo es converteix en el nou patrocinador del Tottenham

Enrere van quedar els temps en què els fabricants de mòbils xinesos, eren marques una mica estigmatitzades, que amb prou feines sonaven a la majoria dels usuaris de telefonia android.

Però les coses de mica en mica van canviant i els seus noms ens resulten cada cop més populars. I la prova és que Leagoo s'ha convertit en patrocinador del Tottenham, un dels equips més forts de la Premier League anglesa.

Leagoo es converteix en el nou patrocinador del Tottenham

Presentat en roda de premsa

El 17 d'agost passat va tenir lloc a Londres una roda de premsa en què es va presentar Leagoo, com el nou patrocinador oficial del Tottenham, sent així el primer sponsor de mòbils, xinès del popular equip britànic.

Acord per 5 anys

L'acord de patrocini començarà aquest mateix any 2017, i ha estat acordat per a cinc anys més. Per tant, Leagoo serà el patrocinador del conjunt britànic fins al proper 2022. La idea de la marca és popularitzar la seva imatge entre els ciutadans del Regne Unit i més concretament entre els fans del Tottenham. També de la mateixa manera, publicitar la seva marca a altres països a través de les competicions continentals que jugui l'equip.

En principi, sembla que el nom de Leagoo no serà el principal que apareixerà a les samarretes de l'equip, encara que sí que es faran una sèrie d'accions de màrqueting, relacionades perquè la companyia sigui més coneguda al Regne Unit, com per exemple anuncis de televisió i internet, sobre models dels seus smartphones com el Leagoo T5, entre d'altres.

De fet, la marca ja ha llançat una web especialment pensada per als seguidors del Tottenham, en què podran trobar informació tant sobre el popular equip de futbol, ​​com dels productes de la companyia Leagoo.

  • Leagoo & Tottenham

Mòbils xinesos i futbol, ​​un binomi cada cop més habitual

Encara que és la primera vegada que el Tottenham tria com a patrocinador un fabricant de mòbils xinesos, la realitat és que aquest tipus de marques es van acostant cada cop més als equips de futbol. Sense anar més lluny, la marca viu va ser un dels patrocinadors del passat mundial de futbol, ​​quan encara estava començant a despuntar.

A Espanya, per exemple, Oppo és un dels patrocinadors del Barįa. Fins i tot jugadors com Messi s'han deixat esponsoritzar per marques com Huawei, que encara que sigui més coneguda, no deixa de ser una marca xinesa. En resum, futbol i mòbils estan començant a ser sectors cada cop més units.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*