Atenció al client de Glovo: com contactar amb el suport

Glovo trucada

Després de molt de temps s'ha consagrat com una empresa important a l'hora de poder arribar a tot el client que requereix els seus serveis. Glovo està especialitzada a poder portar una gran quantitat de coses a aquelles persones que sol·liciten una o diverses coses en un determinat temps.

L'aplicació de Glovo us farà poder demanar qualsevol cosa, inclosa una bossa de gel, imagina poder realitzar una comanda de menjar, entre altres coses. La gran varietat ha fet que l'empresa s'aconsegueixi estabilitzar a tot el món, aconseguint a la llarga poder atendre totes les peticions de milions d'usuaris.

Glovo, com una altra empresa, disposa d'un número d'atenció al client per estar en contacte per a qualsevol incidència, com sol ser normal. En aquest número podem anar resolent qualsevol dels dubtes que ens sorgeixen al llarg de la setmana, que solen ser molts si no són resolts per part de la comunitat.

Uber eats-1
Article relacionat:
Com contactar amb Uber Eats: totes les opcions

Glovo i la seva estratègia

Glovo Delivers

Fins ara ha anat aconseguint el seu propòsit, que no és altre que anar obtenint beneficis a tots els territoris, inclòs el d'Espanya, on manté la cosa de créixer a base de treball. L'estratègia passa per anar fent diversos passos endavant, un d'ells ha estat l'aliança signada amb una de les cadenes més importants, parlem la que va aconseguir amb McDonalds.

És l'important poder contactar amb l'empresa, encara que de vegades sembli impossible, l'atenció al client de Glovo es fa mitjançant la trucada a un telèfon nacional, no té cap cost si trucades d'un mòbil o fix amb tarifa plana (en aquest cas utilitza el prefix 93, que és de Barcelona seguit de set dígits més).

La coneguda empresa ha anat amb el pas del temps lligant altres firmes que confien en la feina dels coneguts riders, els treballadors usen bicicletes i motocicletes per portar les comandes. Una alternativa important ha estat la inclusió de vehicles, amb la capacitat d'un repartiment més gran, encara que menys vist. A Espanya el nombre de repartidors ha anat creixent al llarg del 2021 i 2022.

Número d'atenció al client

Glovo Telèfon

Glovo compta amb un número d'atenció al client, resolent qualsevol incidència, entre elles si has fet una comanda a través de la pàgina. Si no arribes una comanda a una hora confirmada, pots trucar i veure l'estat, així com que la resolgui en el menor temps possible, sempre que es faciliti el nom, els cognoms i el número de comanda.

El número és 932266651, una vegada truquis t'atendrà un dels operadors de Glovo, que et demanarà la identificació i intentarà ajudar-te al llarg dels minuts de la trucada. Sol se la forma ràpida que solucions qualsevol dels problemes que tinguessis amb alguna de les comandes en procés.

Si has fet per exemple una comanda a una botiga, et sol·licitarà el número de comanda realitzada, la botiga o bé el restaurant. Glovo una vegada pengis solucionarà això trucant a l'establiment i actuant en aquest cas per tu en ser important el client per a ells en tots els casos.

Contacta amb atenció al client usant l'aplicació

Glovo App

L'aplicació de Glovo dóna suport amb atenció al client, és una solució si prefereixes no trucar, rebent la trucada per part d'un dels operadors de l'empresa. Igual que a la trucada, se sol·licitarà un número de comanda, aquest sol ser donat a l'email de confirmació per part de l'empresa quan facis la comanda via web o app, és una de les formes de tramitar una comanda en un establiment o restaurant.

L'entorn de l'aplicació és senzill a primera vista, per això indispensable sempre la identificació del nostre compte, afegir el nom d'usuari i la contrasenya. Actualitza el perfil un cop ho creguis, afegint el mètode de pagament de cadascuna de les coses que soles demanar per laplicació o pàgina.

Per contactar amb atenció al client, fes el següent a l'aplicació:

  • Inicia l'aplicació al dispositiu, si no la tens descarregada pots baixar-la des de aquest enllaç
  • Localitza «Ajuda», concretament ho veuràs al menú de l'app i després fes clic a «Contacte»
  • Omple els camps que et va demanant, entre elles el que sol·licitem, en aquest cas la tardança d'una comanda a una botiga o establiment
  • Glovo ens respondrà en un temps prudent, ja sigui per correu electrònic o mitjançant una trucada, posa el número de telèfon i llest

Suport en xarxes socials

Igual que passa amb altres empreses, Glovo disposa de suport a les xarxes socials, un mètode directe i que sol ser força ràpid a l'hora de buscar una solució. Un cop us dirigiu a Glovo en els vostres perfils, us enviaran al suport tant per web com per aplicació, enviant un link.

Glovo no sol atendre-hi, encara que és veritat que et donarà els llocs on et poden ajudar ràpidament, entre elles el telèfon anteriorment esmentat. La pàgina de suport un cop iniciïs et dirà que vols fer, entre les opcions estan sobre si és una comanda en curs, si no és sobre una comanda o si el compte ha estat bloquejat.


Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*